mandag den 25. februar 2013

Venner i hytten og Oscar-nat!

Puha, sikke en uge! Mig og Smølf har haft besøg i lejligheden hele ugen, hvilket har været skønt!
I tirsdags ankom Thisted med toget for at hænge ud og endelig se vores lejlighed! Og som de bage-buddies vi er, hyggede vi os med at bage nogle lækre muffins med noget sjovt mandel-masse som min mor havde givet mig! Muffins'e smagte virkelig godt * w * og jeg kom til at fråde lidt mere end én for mange ~ 

Da Panda ankom om torsdagen lavede jeg den pinlige fejl at tro det var hendes fødselsdag for tid, så vi pyntede de sidste kager til hende og gav hende hendes fødselsdagsgaver (før tid):


Og hun blev selvfølgelig glad for dem ~ 

Fredag kom Morten og joinede os, og der var råhygge resten af aftenen med snak og dårlige gyserfilm. Og kartoffelmos ;D
Alle smuttede dog fra lejligheden lørdag formiddag/frokost. Først blev Smølf og Morten hentet af Per til noget drenge-hygge resten af dagen, hvorefter jeg fulgte Thisted og Panda hen til bussen så de kunne komme til Silkeborg igen.

Og så havde jeg lejligheden helt for mig selv (afveksling much) resten af dagen, og der blev egentlig bare stenet på nettet, set film og bumset xD Og lavet pizza ~ 


Tusind mange tak for besøget piger, i er altid velkomne! <'3

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Natten mellem søndag og mandag var jeg til et event med Kristine jeg også havde glædet mig til! Vi var nemlig nede i Aalborgs Biocity fra kl. 23.30 til 06.00 for at se Oscar-uddeling!
Det kostede kun 100 kr for sådan en nat, og så bliver man budt velkommen med champagne, holdt vågen natten igennem med gratis te og kaffe, og sendt hjem igen om morgenen med en nybagt crossaint fra bageren.

Vores fancy outfits:
Kristine ~

Moi ~

Jeg har min nye galaxy-kjole på fra www.romwe.com, og er du vild, jeg elsker den! Hapsersnapser, tror lige vi har en ny yndlings fest-kjole! Elsker virkelig ryggen, som er bar ^^:

Ved ikke hvorfor, men elsker at vise min ryg frem <'3

Synes det var synd at der var rigtig mange mennesker som ikke havde taget galla-tøj på, når der nu var opfordret til det, men det bestemmer man jo selv :3 


Vi startede ud med at se "Silver Linings Playbook" fra 12-2, hvorefter oscar-uddelingen startede. Filmen var virkelig sød/sjov, og er glad for at have set den :b Jennifer Lorence vandt en oscar for bedste kvindelige hovedrolle i filmen! 

 Bby ~ Og Anne Hethaway vandt også endelig en oscar for bedste kvindelige birolle for hendes rolle i "Les Misérables". 

Kaffe og transmission fra TV2-værterne

 Se lige hvor hobo vi var, med tæppe og det hele i biffen! Kan anbefales

Det var et virkelig godt show, og mig og Kristine er enige om at oscar-natten er starten på en tradition som skal gentages! Det var så hyggeligt og sjovt at sidde og se, da der var så mange visninger af sange, gode jokes og en Daniel Radcliffe som dansede ~ 

Alt i alt en god nat! Jeg var hjemme og klar til at ligge mig i sengen kl. kvart i syv om morgenen, et kvarter før folks væggeure begyndte at ringe gennem væggene =_=; puha!

Den her uge står på pinligt lidt arbejde, da der ingen vagter var at få, så regner med at få gennemlæst HP 7 og spillet det nyeste Layton-spil jeg lånte af Sabrina :b God mandag alle sammen!

5 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Fuck dig <3

Tak for en super god aften/nat, jeg er så glad for at vi valgte at gøre det! You're the best <3 <3

Unknown sagde ...

Hold da op, den kjole er pæn til dig Emma! <3 <3 (men jeg havde nok droppet halstørklædet (; )

Godt at I havde en god aften! Har hverken hørt jer komme, eller gå!

Zarsu sagde ...

Heey, I fejrede da bare Pernilles ikke-fødselsdag :'D Nothing wrong in that! Men godt at I kunne have nogle tøsedage ♥

Og hvor er jeres Oscar outfits fine :D

Liv-is-alive sagde ...

Oscar-nat er så fedt! Skønt at det endelig blvier bredt ud til hele landet <3 at være hobo er det bedste : D

Panda sagde ...

Det var MEGA lækkert! ;w; Og super hyggeligt ~ Jeg savner jer allerede igen ~

Omg Emma! Eeeeeeey, Sexy lady ~ Den kjole er virkelig flot på dig, og those leeeegs <3 Godt at hører at du havde en god aften ;w; <3