onsdag den 5. marts 2014

oscars

Så var mig og Kristine jo til Oscar-nat i biografen natten mellem søndag og mandag



Jeg havde taget min nye kjole på som er super voksen, og fandt ud af at den ikke er god at cykle i!

Det var en smadderhyggelig nat ligesom sidste år hvor vi bare hang ud, ærgrede os over ikke at vinde årskort til biografen, irriterede de samme mennesker foran os som sidste år, drak kaffe og grinede over den fantastiske humor Ellen bidrog med.
Da jeg først fandt mig selv hjemme ved sengen kl. 6.20 mandag morgen valgte jeg ganske enkelt at tage et bad og ordne vasketøjet inden jeg spiste morgenmad og tog i skole fra 8 til 16. Yup, en all-nighter med fuld tilhørende skoledag! Og så vidt jeg mindes faldt jeg kun næsten i søvn i den sidste forelæsning.


♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩


Ellers så bruger jeg stort set hver fritime jeg har på at crafte løs * A* 
jeg er nu færdig med skulder-armorl, og jeg har den sjove oplevelse af at skulle sende ting frem og tilbage til Niko xD det der med at cosplaye med en i den modsætte ende af landet.. så deeet.
Det er spændende.. hvis post danmark fucker op bliver jeg sur!

2 kommentarer:

Liv-is-alive sagde ...

Lookin geeeeewd! Fuck hvor ville jeg ikke turde sende cosplay D:

Zarsu sagde ...

Godt I hyggede jer til Oscars :D Og fedt at du kun næsten faldt i søvn i skolen ovenpå sådan en omgang :D

Woop woop, J-Popcon nærmer sig godtnok!
Håber ikke alt den senden frem og tilbage ruinerer jeg budget! Dumme Postdanmark >:c