lørdag den 22. marts 2014

Smidt ud hjemmefra

I Tirsdags havde jeg en aktiv eftermiddag med mine studiekammerater, hvor vi tog ud til Kongerslev for at spille paintball! Jeg må sige det var noget af en oplevelse som har givet mig op til flere blå mærker forskellige steder på kroppen :b puha da.

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Onsdag sluttede jeg skoledagen af med at give Louise et visit, fordi jeg havde solgt hende et spil og så fik jeg rettet mine øjenbryn. Det var en virkelig god oplevelse, og så har jeg prøvet både at få dem vokset og farvet :D ih. så pæne øjenbryn man pludselig kan få!

Billede af mit også alt for flotte morgenhår! Aldrig læg dig til at sove med vådt hår

Og så er det helt fantastiske og magiske sket: Jeg er blevet 95% færdig med mit cosplay!! Jeg mangler kun småting nu, såsom at pudre og flade min paryk, reparere mine handsker og farve mine hjemmelavede latex-ører.  Jeg vil sige, jeg har virkelig lært hvor meget proces man kan lave selvom man bare bruger enkelte timer hist og her af hvad man kan skrabe sammen. Så er jeg ved at være klar til J-popcon her til næste weekend. 
Jeg er så ready! 

Og det var en rigtig dejlig dag for mig da jeg ryddede mit arbejdsbord op og fjernede rester af alt muligskens skidt og snavs! 
Så rent!

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Den her weekend holder Smølf lan hjemme ved os med drengene, hvilket betyder at jeg helst fortrækker mig fra lejligheden. Heldigvis er det dog en af mine arbejds-weekender, så det er kun deltid jeg skal passes. Kristine og Tøsen har taget et fælles ansvar for at sørge for at jeg får mad og har et sted at sove.
Vi hygger

Mig og Kristine er måske lidt for engagerede og bruger lidt for meget tid og passion på "Ni No Kuni"...

Indtil videre har jeg både spist chokolade, chips og konfekt, og desuden drukket flere spande af te. 
Maks hygge. I aften har Tøsen givet mig lov til at spille Harry Potter 1 på hendes playstation 1. Jeg har aldrig fået spillet det helt igennem fordi vi ikke selv havde en playstation da jeg var barn, så jeg glæder mig bare lidt mere end man burde.

Ingen kommentarer: